pirmdiena, 2012. gada 9. aprīlis

Jauns cēliens

Nu ko, Lieldienas pavadītas godam. Ar dažiem zaudējumiem olu kaujās, ar dubļiem pagalmā un baltu Lieldienu rītu, ar pirmajiem stārķiem un pirmo dzelteno taureni, kuru ieraudzīju pateicoties krustdēliņam. Skaisti, skaisti, skaisti!
Ir tāda sajūta, ka sākas jauns cēliens. Iespējams tādēļ, ka bijušas veselas četras brīvdienas. Bet iespējams tādēļ, ka Lieldienas tomēr simboliski ir arī kaut kā jauna sākums.
Ak jā, un arī gavēnis ir beidzies. Jāatzīst, ka arī es gavēju šajā laikā, bet ne attiecībā uz gaļas izstrādājumiem. Gavēju uz vienu ēdienu un uz vienu īpašību. Mja, veicās labāk nekā biju domājusi, kaut tomēr jāatzīst, ka ne gluži perfekti. Vis grūtāk jau tomēr ir gavēt uz kādu konkrētu īpašību. Ak vai, cik grūti. Un pie kam tā īpašība nebija nekas tāds, bez kuras es nevarētu iztikt. Tad tikai es sapratu, cik daudz man sevī vēl ir ko pielabot un pieslīpēt un vai vai vai... :)Vispār ir vērts reiz pa reizei ilgstošākā laika posmā apzināti no kaut kā atteikties. No vienas puses varētu domāt - priekš kam?! Bet no otras puses varu pateikt, ka šī nelielā atteikšanās no kaut kā dod daudz vairāk ieguvuma kā zaudējuma (ja to maz var nosaukt par zaudējumu).
Un vēl šajās četrās brīvdienās kārtējo reizi secināju, ka, jo vairāk brīva laika, jo mazāk var izdarīt. Bet no otras puses mierinu sevi, ka svētkos tāpat kā svētdienā ar strādāšanu aizrauties nevajag. Jāļauj sev atpūsties un izbaudīt mieru! :)
Lai mums visiem skaists nākamais cēliens! :)
Un iedvesmai kāda pavasarīga stila mēbelīte, kura mani personīgi iedvesmo ļoti ļoti!
Attēls ņemts no www.etsy.com

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru