piektdiena, 2012. gada 4. maijs

Pavasara pieklusums

Notika tas, ko es jau klusībā paredzēju. Līdz ar siltā laika sākšanos es savā blogā iegriežos aizvien retāk. Bet es domāju, ka tas ikvienam ir saprotams. Vismaz gribas tā cerēt. Bet man šķiet, ka tad, kad es pieradīšu pie siltā laika, tad arī ieraksti taps mazliet biežāk. Lai vai kā, esmu ļoti priecīga par siltā laika iestāšanos, kaut arī jāatzīst, ka aukstie rīti un vakari man vēl neļauj priecāties līdz galam. Toties tas man netraucē kaldināt jaunus plānus vasarai. Kā, piemēram, par to....
...ka jāplāno maršruti, kur pabraukāties ar riteni...

..ka, kas zin, varbūt iemācīšos ko vairāk par dažiem akordiem un kādas Nirvanas dziesmas sākuma taktīm... ;)

...ka jāpapēta, kādi ir pieejamie piedāvājumi laivošanai pa ezeriem...

...un joprojām kādā prāta kaktiņā sēž doma par ceļojumu...

..vēl būs jāaiziet kaut kur padejot..

..khem, nu šis, ja būšu ļoooti piekususi...

...un galu beigās - kas gan var būt labāks par kādu grāmatu lietainā vasaras dienā?! :)

Attēli, kā ierasts, no www.etsy.com

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru