otrdiena, 2012. gada 20. marts

Vārnas

Kaut arī man ar vārnām tagad ir īpašas attiecības, kuras, maigi izsakoties, varētu nodēvēt par vēsām, tomēr uzgāju vienu darbiņu, kuru es pat varētu pielikt pie sienas arī neskatoties uz to, ka tur ir vārnas. Tiem kas nezin, kāpēc tā, pāris vārdos apstāstīšu, ka kādā jaukā dienā kļuvu par kādas vārnas nagu upuri. Vispār labi, ka nagu, nevis knābja. Aizgāja pat tik tālu, ka vicinādamās ar somu muku no viņas. Un labi, ka tuvumā negadījās neviens ar videokameru, jo šis skats pilnīgi noteikti no malas likās ļoti uzjautrinošs. Man tagad arī ir jautri to atceroties, bet otrreiz es tomēr to negribētu piedzīvot. Lai vai kā, tomēr izrādās, ka ir cilvēki, kuriem vārnas ļoti patīk! Interesants izteiksmes veids, kopējā noskaņa gan padrūma, bet tomēr kaut kas man tajā visā patīk: www.etsy.com/shop/ingridArtStudio

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru